BoConcept
Autor: serwis prasowy BoConcept Sofa marki BoConcept

Rozmowy o luksusie - cykl podcastów stworzonych przez Dobre Wnętrze

Dobre Wnętrze stworzyło cykl podcastów, w których rozmawia z gośćmi na takie tematy jak: architektura wnętrz, design, sztuka. Redaktorzy pisma zastanawiają się z rozmówcami nad tym, co w naszych domach jest luksusem i co nas uszczęśliwia. Dyskutują m.in. o tym, co wyróżnia marki luksusowe, jak kreować ich prestiż, co najchętniej kupują zamożni Polacy oraz o tym, po co nam właściwie ten cały luksus.

Cykl podcastów pt. „Rozmowy o luksusie” powstał w studiu pracowni podcastowej Dobrze Posłuchać. Partnerem pierwszych trzech odcinków jest warszawskie Centrum Wyposażenia Wnętrz Domoteka. W studiu radiowym z gośćmi reprezentującymi salony mieszczące się w Centrum Wyposażenia Wnętrz Domoteka w Warszawie Iwona Ławecka-Marczewska, redaktor naczelna „Dobrego Wnętrza”, podjęła dyskusje m.in. na temat rynku dóbr luksusowych, motywacji, jakimi kierują się zamożni rodacy, gdy kupują kosztowne rzeczy do domu oraz budowania wizerunku marki premium i sytuacji, w jakiej branża wyposażenia wnętrz znalazła się w czasie pandemii. Uczestnicy podcastów rozmawiali także o tym, gdzie Polacy szukają wysokiej jakości mebli i dodatków. Przedstawiciele salonów w Domotece byli zgodni co do tego, że luksusem jest nie tylko sam produkt, ale też właściwe podejście do klienta i kompleksowa obsługa w showroomie.

Domoteka
Autor: serwis prasowy Domoteki Centrum Wyposażenia Wnętrz Domoteka w Warszawie
Rozmowy o luksusie – Dobre Wnętrze. Odcinek 1. To materiał z cyklu DOBRZE POSŁUCHAĆ

Architektka wnętrz Agnieszka Piętera, właścicielka salonu Aksonometria, podjęła m.in. wątek postrzegania luksusu obecnie oraz pod koniec lat 90. i dekadę temu. Salon Aksonometria w Centrum Wyposażenia Wnętrz Domoteka w Warszawie to showroom oferujący markowe produkty m.in. marek Rolf Benz, Hülsta, Team 7, najwyższej jakości meble do wyposażenia każdego pomieszczenia w domu oraz do ogrodu. Firma Aksonometria podąża za trendami. Co roku uczestniczy w najważniejszych międzynarodowych targach mebli w Mediolanie, Kolonii i Paryżu.

Rolf Benz
Autor: serwis prasowy Rolf Benz/Aksonometria Kanapa marki Rolf Benz
Rozmowy o luksusie – Dobre Wnętrze. Odcinek 2. To materiał z cyklu DOBRZE POSŁUCHAĆ

O korzeniach firmy, prestiżu marki, o tym, po czym klienci rozpoznają luksusowe wyposażenie, redaktor „Dobrego Wnętrza” rozmawiała z Marleną Wójcik, kierowniczką salonu JOOP. JOOP to znana na całym świecie firma produkująca m.in. meble i dodatki wywodząca się ze świata mody. JOOP ma w swojej ofercie meble do salonu, sypialni, jadalni, a także oświetlenie oraz akcesoria łazienkowe, ręczniki, płaszcze kąpielowe i inne tekstylia.

JOOP
Autor: serwis prasowy JOOP Salon urządzony meblami marki JOOP

Kamil Maślanka, właściciel warszawskich salonów BoConcept, wśród mebli premium marki, którą reprezentuje, wskazał m.in. kolekcje sof. Marka BoConcept powstała w 1952 roku w Herning w Danii jako firma rodzinna. Nadal tam właśnie znajdują się jej główne biura i stamtąd zarządzane są salony na całym świecie. A jest ich 300! W Polsce mamy 6 salonów. W styczniu 2021 w Poznaniu zostanie otwarty najnowszy. Markę BoConcept cechuje ponadczasowe wzornictwo mocno zakorzenione w tradycji. Jednocześnie firma współpracuje z najlepszymi współczesnymi projektantami i podąża za trendami.

BoConcept
Autor: serwis prasowy BoConcept Sofa marki BoConcept

Dlaczego warto zamówić kuchnię premium według indywidualnego projektu, wyjaśniała w podcaście Aleksandra Jackowska, marketing manager w firmie Interio oferującej kuchnie marki Nolte. Firma Nolte Küchen to drugi co do wielkości niemiecki producent mebli kuchennych, w którego fabryce każdego dnia powstaje średnio 800 kompletów kuchni, eksportowanych do ponad 60-ciu krajów na całym świecie. Od początku działalności, czyli od roku 1958, do dzisiaj, firma jest własnością rodziny Nolte. Salon w Domotece to jeden z trzech warszawskich salonów kuchni Nolte. Projektanci, którzy tworzą w nim kuchnie dla klientów, pracują z firmą od początku jej obecności na polskim rynku, czyli od ponad dwudziestu lat.

Nolte
Autor: serwis prasowy Nolte Kuchen Kuchnia marki Nolte
Rozmowy o luksusie – Dobre Wnętrze. Odcinek 3. To materiał z cyklu DOBRZE POSŁUCHAĆ
Nasi Partnerzy polecają