Marka Meble Wójcik została sponsorem najnowszej produkcji TVN – „Bitwa o Dom”. Pierwszy odcinek programu został wyemitowany 7 kwietnia i od razu wzbudził wielkie emocje. Nagrodą główną jest mieszkanie warte 500 tys. złotych. Zmagania uczestników potrwają do 30 czerwca.

Bitwa o Dom: kreatywne urządzanie wnętrz

„Bitwa o Dom” to pierwsza tego typu produkcja telewizyjna. W programie, na jednym z podwarszawskich osiedli, wybrane w drodze w castingu rodziny będą projektować, wyposażać i urządzać mieszkanie według własnych pomysłów, w ramach określonego czasu i budżetu. A wszystko to w konwencji reality show, w którym scenariusz pisany jest przez życie. Zaangażowanie, kreatywność, współpraca, ale też konflikty, walka z czasem, zwątpienie, brak sił – tego na pewno nie zabraknie w „Bitwie o Dom”. Uczestnicy będą mogli korzystać z pomocy profesjonalistów, którzy także podzielą się swoją wiedzą z widzami i zachęcą do wprowadzania zmian we własnych mieszkaniach.

Bitwa o Dom: surowe jury

Wśród partnerów i sponsorów akcji znalazło się wiele znanych marek. Program jest poświęcony urządzaniu wnętrz, a jury będzie oceniało uczestników za funkcjonalność i estetykę aranżacji oraz gospodarność w zarządzaniu wydatkami, nie mogło więc zabraknąć w nim marki Meble Wójcik.

 

ŁADNE MEBLE - zobacz zdjęcia i urządzone wnętrza

 

Zmagania uczestników Bitwy o Dom będą oceniać Małgorzata Rozenek znana z programu „Perfekcyjna Pani Domu”, artysta i projektant Tomasz Pągowski oraz Natalia Nguyen, architekt. Z ośmiu rodzin jurorzy wybiorą trzy, które przejdą do wielkiego finału. Następnie widzowie w głosowaniu smsowym wybiorą zwycięzcę, który otrzyma na własność urządzone mieszkanie.

Bitwa o Dom: w niedzielę o godz. 10.55 na antenie TVN.