Po linii produkcyjnej suną jedna za drugą formy zlewozmywaków - są czyszczone i starannie pozycjonowane, potem ekstruder wypełnia je masą z piasku kwarcowego i żywicy. Jeszcze chwila i po wyjęciu z formy naszym oczom ukazuje się zlewozmywak. Już prawie gotowy trafia do tunelu grzewczego, gdzie w przyspieszonym tempie przechodzi proces zezonowania. Na koniec zlewozmywaki trafiają do szlifierni, gdzie sterowana numerycznie obrabiarka CNC usuwa naddatki technologiczne, szlifuje krawędź, wycina otwory pod korek automatyczny i baterię. Gotowe produkty przechodzą jeszcze drobiazgową kontrolę jakości, po czym pakowane są w kartony i jadą do magazynu - 350 sztuk dziennie. 

Po niedawno otwartej fabryce oprowadziły nas Anna Kowalska, kierownik marketingu marki Laveo, i Maria Kubiak - projektantka i Manager Produktu. Działająca tu linia produkcyjna umożliwia produkcję zlewozmywakw granitowych spełniajacych najwyższe parametry jakościowe i higieniczne zarówno seryjnie, jak i modeli personalizowanych - jak zlewozmywak "Komodo", który może być na życzenie klenta ozdobiony indywiduanie wykonanym wzorem.

Na targach Warsaw Home można było obejrzeć wyjątkowy egzemplarz tego zaprojektowanego przez Marię Kubiak zlewozmywaka ozdobiony, przy współpracy z łodzką artystką Anną Mierzejewską, metodą dekupażu. Po zwiedzeniu fabryki w Buku pod okiem artystki mieliśmy okazję spróbować swoich sił w zdobieniu granitowych płytek dekupażem. 

Chcąc podzielić sie swoimi sukcesami z najbardziej potrzebującymi, marka Laveo zainicjowała akcję charytatywna BonaFaro, co w języku esparanto znaczy "dobry uczynek". Na cele dobroczynne zostanie przeznaczonych 100% dochodu ze sprzedaży 200 granitowych zlewozmywaków "Granada" lub "BonaFaro". Pieniądze wspomogą kampanię społeczną "Rodzina jest dla dzieci", na rzecz  dzieci z domów dziecka, rodzin zastępczych i rodzin znajdujących się w trudnej sytuacji materialnej. Zlweozmywaki można kupić w wybranych punktach sprzedaży od 1 grudnia 2019 rokudo 29 lutego 2020 roku.