Domospace, czyli przestrzeń coworkingowa

2020-06-29 21:17

Strefa pracy, wypoczynku podczas zakupów czy miejsce spotkania z architektami – to przykładowe funkcje, które ma pełnić nowa przestrzeń coworkingowa w warszawskiej Domotece. Ergonomiczny układ przestrzenny w pełni sprzyja tym wszystkim celom. Za projekt odpowiada Agnieszka Tkaczyk.

Klienci Domoteki często spędzają dużo czasu w trakcie zakupów i przeglądania asortymentu. Domospace ma być zaś ważnym przystankiem podczas wielogodzinnych wędrówek. Tutaj można odpocząć, napić się kawy, a także poznać produkty oferowane przez Domotekę, które stanowią ważny element wystroju. Ponieważ to przestrzeń coworkingowa, zapewnia ona odpowiednie warunki do wspólnej pracy, spotkań czy omawiania projektów. Ergonomiczny układ przestrzenny w pełni sprzyja tym wszystkim celom.


Miejsce pracy i wypoczynku


W Domospace można wyróżnić trzy istotne strefy funkcjonalne: do pracy, wypoczynku oraz inspiracji. Agnieszka Tkaczyk, projektantka odpowiadająca za coworking, dążyła do tego, by czytelnie wydzielić przestrzenie o różnym przeznaczeniu. Dlatego w strefie pracy znalazł się stół konferencyjny z krzesłami, projektorem i dużym monitorem, gdzie można zorganizować większe spotkanie z prezentacją multimedialną. W wyposażeniu znalazły się również potrzebne sprzęty, takie jak urządzenie wielofunkcyjne z drukarką czy niszczarka. Zadbano także o miejsce do pracy indywidualnej oraz spotkań w bardziej kameralnym gronie. W obiekcie można korzystać z internetu bezprzewodowego. Domospace zapewnia więc klientom przestrzeń, w której mogą zaplanować zakupy, przejrzeć wzorniki czy spotkać się z architektem wnętrz i podyskutować na temat aranżacji i wystroju.
Poza przestrzenią do pracy przygotowano strefę wypoczynkową. W aranżacji Domospace pojawiają się produkty i meble cenionych marek obecnych w Domotece, takich jak BoConcept, Retrowood, Miloo Home, Exclusive Lights i Livingroom. Klienci mogą więc nie tylko odpocząć w czasie zakupów na wygodnych kanapach i napić się kawy, lecz także poznać asortyment Domoteki.

Inspiracje dla domu


Domospace to także przestrzeń inspiracji dla klientów Domoteki. W aranżacji wykorzystano m.in. kultowe fotele Imola marki BoConcept, modne industrialne meble Retrowood, w których stare drewno łączy się z solidnym metalem, czy włoskie oświetlenie Exclusive Lights. Ikoniczne projekty można podziwiać także na plakatach. Oprócz tego dla klientów przygotowano albumy i katalogi z designem oraz inne materiały prezentujące aktualną ofertę Domoteki.


W trendzie eko


W wystroju Domospace znajdują odzwierciedlenie bieżące trendy wnętrzarskie. Projektantka Agnieszka Tkaczyk postawiła na materiały i wyposażenie, które nawiązują do natury. Obecność drewna, barw ziemi czy przybrudzonych zieleni działa kojąco na zmysły oraz zapewnia przytulny klimat. Wszystko dopełniają żywe rośliny. Takie podejście do aranżacji – w zgodzie z filozofią biophilic design – wynika z wysokiej świadomość ekologicznej, a także potrzeby otaczania się naturalnymi produktami. Już niedługo w Domospace zagości też innowacyjna sofa marki Livingroom z tapicerką, która powstała z odpowiednio przetworzonych plastikowych butelek.
Przestrzeń twórczej pracy, inspiracji, wypoczynku – Domospace odpowiada na różne potrzeby klientów Domoteki. W wystroju tego miejsca snuje się zaś opowieść o dobrym wzornictwie, funkcjonalnych produktach i potrzebie obcowania z naturą. Serdecznie zapraszamy do odwiedzin!

Domoteka to pierwszy w Polsce obiekt handlowy w całości dedykowany wyposażeniu wnętrz. Położona niespełna 20 minut od centrum Warszawy, posiada w swojej ofercie produkty ponad 600 marek z całego świata. Klienci Domoteki, poza wyposażeniem do wszystkich pomieszczeń domu czy mieszkania, znajdą tu także bogatą gamę usług, kompetentny personel, a przede wszystkim inspiracje i wiedzę wzorniczą. Właścicielem DOMOTEKI jest fundusz Pradera European Retail Parks – wiodący na rynku specjalistycznym fundusz i zarządzający aktywami centrów oraz parków handlowych w Europie i Azji. Pradera została założona w 1999 r., a jej portfel wart 3,1 miliarda euro zawiera ponad 51 centra i parki handlowe w Wielkiej Brytanii, Hiszpanii, Włoszech, Niemczech, Polsce, Francji, Czechach, Grecji, Turcji i Chinach, posiadających łącznie ponad 2300 sklepów. (www.pradera.com). Nieruchomością zarządza spółka BNP Paribas Real Estate Poland.