W skład kolekcji, łączącej śmiały i rzeźbiarski styl Amélie Riech, założycielki uncommon matters, wchodzą świeczniki, pudełka i szkatułki na biżuterię, tace, wazony i stojaki. Ich kolory nawiązują do świąt. Postawiono na złoto, srebro, czerwień, biel, ale też żółć czy pudrowy róż.
Cała kolekcja jest inspirowana nie tyle biżuterią, ale tym, co wyraża - pewną intymność i osobisty charakter. Jej twórcy porównują ją do małej architektury, będącej doskonałym prezentem nie tylko dla bliskich, ale również dla nas samych.
- Kreatywne partnerstwo z H&M HOME stworzyło wspaniałą okazję do rozszerzenia tej filozofii również na wnętrza. Efekt końcowy to prawdziwa biżuteria stworzona z myślą o dekoracji wnętrz - mówi Amélie Riech.

i
Kolekcję stworzono po to, aby wynieść design domu na wyższy poziom za pomocą wprowadzenia do jego wnętrz małych rzeźb, pełniących funkcję podobną do drogocennych klejnotów, jakimi ozdabiamy nasze ciała. Szkatułki i stojaki zostały zaprojektowane z myślą o tym, by w przepiękny sposób wyeksponować biżuterię.
- W H&M HOME lubimy odkrywać nowe kreatywne formy współpracy. Uznaliśmy za ekscytujące przyjrzenie się powiązaniom między projektowaniem wnętrz a projektowaniem biżuterii. Znaleźliśmy idealnego partnera z odważnym estetycznym i architektonicznym podejściem.
Ta współpraca przedstawia eleganckie elementy wyposażenia wnętrz i przypomina nam o pięknie przedmiotów codziennego użytku, zwracając uwagę na kunszt i jakość. Mamy nadzieję, że nasi klienci będą zachwyceni tym, jak ta kolekcja wzbogaci ich domy przed Bożym Narodzeniem - dodaje Evelina Kravaev-Söderberg, Head of Design & Creative w H&M HOME.
Kolekcja H&M i uncommon matters jest już dostępna od 1 grudnia w wybranych sklepach H&M.