Mistrz i pomocnik. Piekarnik X-type marki Amica
Piekarniki z linii X-type marki Amica zasługują na rekomendację z wielu powodów. Nowatorskie rozwiązania, jakie w nich zastosowano, wprost przekładają się na bezpieczeństwo, ergonomię i wygodę pracy. A co więcej,wraz z pozostałymi urządzeniami z serii tworzą multifunkcjonalny zestaw, pozwalający kompleksowo wyposażyć kuchnię w AGD o jednolitej stylistyce.
Autor: Materiały prasowe Amica
PIECZ JAK PROFESJONALISTA: Amica BakingPro System™, czyli nowa, ulepszona konstrukcja piekarnika, została zaprojektowana tak, by podnieść jakość wypieków. To nie tylko pojemność zwiększona do 77 litrów i aż 6 poziomów pieczenia, ale również nagrzew w 3 minuty, precyzyjna dystrybucja ciepła i stabilna temperatura. Dzięki tym rozwiązaniem możemy piec więcej, szybciej, lepiej.
Kluczem do sukcesu stały się badania etnograficzne, których celem było zbadanie zwyczajów użytkow-ników AGD. Obserwując ich przy najbardziej prozaicznych czynnościach, naukowcy wychwycili szereg interesujących zjawisk, niezrealizowanych dotąd potrzeb i codziennych problemów. Choć dobrze nam wszystkim znane, raczej nie przyszłyby do głowy, gdyby ktoś nas zapytał, co można poprawić w sprzęcie kuchennym.
Tymczasem m.in. często chwytamy blachę z pieczenią lub ciastem... i nagle uświadamiamy sobie, że piekarnik jest zamknięty. Jak bardzo brakuje wtedy pomocnej dłoni! Wiedząc o tym, projektanci firmy Amica stworzyli funkcję OpenUp!, dzięki której wystarczy lekko dotknąć czujnik choćby łokciem, aby drzwi piekarnika otworzyły się same. Bezcenne! A to tylko jedno z wielu zastosowanych tu udogodnień, jakie zrodziły się z bezpośredniego kontaktu badaczy z odbiorcami urządzeń. Szczegóły na amica.pl


Autor: Materiały prasowe Amica
Co rozumiemy przez dobry design? Funkcjonalność w pięknej formie. Dlatego doceniamy nie tylko elegancki wygląd urządzeń z serii X-type, ale przede wszystkim ich walory użytkowe. Cieszy nas, że punktem wyjścia w procesie projektowym stały się pogłębione badania, w tym rozmowy z użytkownikami AGD. Właśnie w ten sposób powstają najlepsze produkty – dopasowane do potrzeb odbiorców.