Luksus po polsku

2016-07-15 19:41

Luksus po polsku. Już nie wielkie logo Versace i niekoniecznie Konstancin. Luksusowy dom może stać w Łomiankach, pod warunkiem, że właściciele mają też apartamenty w Londynie lub Zurychu oraz willę w Juracie. Bo luksus to pakiet.

DW sierpniowe
Autor: archiwum

Poszukuję sędziwego zamczyska z podziemną jaskinią wyposażoną w najnowszej generacji gadżety do walki z przestępczością – zwierzał się Batman agentce nieruchomości na rysunku satyrycznym Randy’ego Glasbergena, współpracownika „Wall Street Journal”.
Bo wizji luksusu może być wiele, ale najważniejszym jego wyznacznikiem jest niepowtarzalność. Z badań ICAN Research, przeprowadzonych na grupie 750 zamożnych Polaków, wynika, że za modnymi ikonami rozglądają się ci, którzy miesięcznie zarabiają od 7 do 20 tys. zł. Osoby o dochodach między 20-50 tys. wolą marki-legendy, rzeczy o charakterze kolekcjonerskim, natomiast najbogatsi, zarabiający powyżej
50 tys. zł, szukają przedmiotów niszowych.

Więcej w sierpniowym wydaniu Dobre Wnętrze (DW8/2016). Tekst Maja Mozga-Górecka,
zdjęcie z sesji okładkowej: Paweł Ulatowski, stylizacja M. Kazimierczuk

Nasi Partnerzy polecają

Materiał Partnerski

Materiał sponsorowany

Materiał Partnerski

Materiał sponsorowany

Podziel się opinią
Grupa ZPR Media sprzeciwia się głoszeniu opinii noszących znamiona mowy nienawiści przepełnionych pogardą czy agresją. Jeśli widzisz komentarz, który jest hejtem, powiadom nas o tym, klikając zgłoś. Więcej w REGULAMINIE