Co zrobić, gdy ekspres się zepsuje? Zgłaszamy usterkę urządzenia krok po kroku

2020-09-24 13:47 Materiał sponsorowany

Mimo precyzji wykonania i materiałów najwyższej jakości może zdarzyć się tak, że nasz ekspres do kawy Jura przestanie działać. Co wtedy zrobić? Istnieje kilka sposobów, by zgłosić usterkę urządzenia w prosty i wygodny sposób.

ekspres Jura
Autor: materiały prasowe Jura

Spis treści

  1. Usługa Door-to-door JURA
  2. Serwis 24/7 – skrytki depozytowe
  3. Telefoniczna konsultacja z Centrum Serwisowym Jura

Usługa Door-to-door JURA

Klienci, którzy zakupili ekspresy marki Jura są pod stałą opieką nie tylko szwajcarskiej firmy, ale również lokalnych autoryzowanych serwisów, które dokładają wszelkich starań, by użytkowanie ekspresów Jura było przyjemne i bezproblemowe. Gdy nasz ekspres odmówi współpracy, nie panikujmy. Skontaktujmy się z dystrybutorem, u którego dokonaliśmy zakupu lub bezpośrednio z Centrum Serwisowym Jura.

Po wstępnej rozmowie telefonicznej, gdy konsultant stwierdzi, że najlepiej będzie przyjrzeć się ekspresowi z bliska, ustali z nami dogodny termin odbioru ekspresu. Wtedy kurier odbierze od nas urządzenie i dostarczy do serwisu, gdzie specjaliści Jura naprawią go w ciągu 72 godzin. 

ekspres Jura
Autor: materiały prasowe Jura

Serwis 24/7 – skrytki depozytowe

Nie zawsze mamy możliwość i czas, by zawieźć zepsuty ekspres do Centrum Serwisowego Jura. Nie ma problemu – do dyspozycji klientów Jura są 4 skrytki depozytowe dostępne przez całą dobę 7 dni w tygodniu. Można z nich skorzystać poza godzinami otwarcia Centrum Serwisowego, co jest najlepszą opcją, gdy nie mamy możliwości dotarcia przed zamknięciem Centrum.

Jak skorzystać z usługi Serwis 24/7? By skorzystać ze skrytek depozytowych, należy wypełnić formularz znajdujący się na stronie Jura. W wiadomości zwrotnej otrzymamy jednorazowy kod, który otworzy jedną ze skrytek. Następnie musimy umieścić zepsuty ekspres w skrytce, która stoi przed wejściem do siedziby Jura Poland, a więc przy ulicy Puławskiej 366 w Warszawie. Skrytki są monitorowane 24/7 i dodatkowo zabezpieczone przed kradzieżą, dlatego nie musimy martwić się o bezpieczeństwo naszego ekspresu.

Pracownicy Jura odbiorą urządzenie ze skrytki i przeprowadzą dokładne oględziny, by poznać przyczynę problemów z ekspresem. Następnie skontaktują się z nami i poinformują o usterkach, dalszych krokach i kosztach ewentualnych napraw. W ramach usługi naprawiane są nie tylko ekspresy objęte gwarancją, ale również urządzenia, których gwarancja już się skończyła. W tym przypadku obowiązuje cennik napraw Jura, który znajdziemy tutaj. Ceny na usługi pogwarancyjne są stałe, dlatego nigdy nie będą dla nas zaskoczeniem i nie narażą nas na ukryte, dodatkowe koszty.

Jak odebrać ekspres po naprawie? Możemy zrobić to na trzy sposoby: odebrać ekspres ze skrytki depozytowej (wtedy otrzymamy SMS lub e-mail z numerem skrytki i kodem odbioru), odebrać ekspres w godzinach otwarcia Centrum Serwisowego (poniedziałek-piątek, godz. 9-17) lub skorzystać z opcji wysyłki urządzenia kurierem na wskazany przez nas adres.

Telefoniczna konsultacja z Centrum Serwisowym Jura

Jeżeli nasz ekspres się zepsuje, warto skontaktować się z Centrum Serwisowym Jura za pomocą infolinii lub wysyłając e-mail. Numer telefonu i adres mailowy znajdziemy tutaj. Eksperci Jura pomogą nam zdalnie rozwiązać problem z urządzeniem, a jeżeli okaże się, że problem jest poważniejszy, mogą poprosić o wysłanie lub dostarczenie ekspresu do Centrum Serwisowego, gdzie specjaliści dokładnie się mu przyjrzą i naprawią wszystkie usterki. Jeżeli nie możemy dostarczyć własnoręcznie ekspresu, zostawmy go w skrytce depozytowej lub skontaktujmy się z Centrum Serwisowym, by umówić odbiór urządzenia przez kuriera. 

Ekspresy automatyczne Jura
Autor: materiały prasowe Jura