Porcelana to nie tylko piękne, ręcznie wykonane naczynia, ale także inwestycja, której wartość rośnie z czasem.
Źródło: Materiały prasowe Ćmielów
Rozwiń
Porcelana
Źródło: Materiał prywatny Magdalena Rybicka
Polskie marki
Najbardziej pożądane marki porcelany to te, które łączą tradycję, kunszt wykonania i unikatowy styl. W Polsce szczególne miejsce zajmuje porcelana z Bolesławca, Ćmielowa oraz Chodzieży.
Jej wartość na rynku sztuki stale rośnie, a niektóre egzemplarze osiągają na aukcjach astronomiczne ceny.
Rozwiń
foto:
Serwis June – wzór z 1962 r. dziś produkowany przez FP AS Ćmielów.
Serwis June – wzór z 1962 r. dziś produkowany przez FP AS Ćmielów.
Źródło: mat. prasowe AS Ćmielów
Rozwiń
Cena
Na aukcjach antyków oraz u wyspecjalizowanych sprzedawców można znaleźć pojedyncze sztuki porcelany w cenach zaczynających się już od kilkuset złotych.
Źródło: Materiał prywatny Magdalena Rybicka
Rozwiń
Serwis do kawy Ina – wzór z 1962 r. dziś produkowany przez FP AS Ćmielów.
Serwis do kawy Ina – wzór z 1962 r. dziś produkowany przez FP AS Ćmielów.
Inwestowanie w egzemplarze z renomowanych manufaktur, takich jak Ćmielów, Bolesławiec czy porcelana japońska, może być nie tylko opłacalne, ale także stanowić unikalny sposób na połączenie pasji z biznesem.
Rozwiń
foto:
Piękno zdobień
Źródło: Materiał prywatny Magdalena Rybicka
Lwów – serwis obiadowy z Ćmielowa powstały z inspiracji dawnym, popularnym w latach 30. wzorem o tej samej nazwie.
Lwów – serwis obiadowy z Ćmielowa powstały z inspiracji dawnym, popularnym w latach 30. wzorem o tej samej nazwie.