Opinie o konkursie
Design dla Konesera
– Ta nagroda i towarzyszący jej znak jakości – „Design dla Konesera” – jest dla nas potwierdzeniem, że obraliśmy dobrą strategię. To najlepszy weryfikator rynku i gustu Polaków. Wygrana otwiera też przed nami nowe możliwości – mówi Ryszard Dziedzic z firmy Rinox, nagrodzonej w III edycji konkursu Design dla Konesera za szklane schody.
foto: Marcin Czechowicz
III edycja Design dla Konesera
Design dla konesera to bardzo dobra idea, konkurs ten jest weryfikatorem rynku i gustów – uważa Iwona Osowska z firmy Falmec, nagrodzonej w III edycji Designu dla Konesera za okap Marilyn E.ion
foto: Marcin Czechowicz
gala III edycji
O pomyśle na konkurs „Design dla Konesera” mówi też Luiza Godlewska z firmy Hotpoint: „Właśnie tak powinno być – produkty robione są dla konsumentów i to oni je oceniają. Fantastyczna sprawa”. Na zdjęciu z Pawłem Kalińskim, współpracownikiem "Dobrego Wnętrza".
foto: Marcin Czechowicz
gala III edycji
„Design dla konesera” jest to nagroda dla wolności i designu – uważa Michael Czartoryski z firmy Inspiratique.
foto: Marcin Czechowicz
gala III edycji
Użytkownicy oceniają produkty bardziej emocjonalnie i intuicyjnie niż fachowcy czyli członkowie jury. Wiedza, co się im podoba jest niezwykle cenna dla projektanta – uważa jeden z czołowych designerów firmy Koziol, Jurgen Diehl.
foto: Marcin Czechowicz
JAREK ZAMBRZYCKI, właściciel Rossi.pl: Jestem zaskoczony ideą konkursu. Nie spodziewałem się, że będzie on cieszył się takim zainteresowaniem. Będziemy promować to wydarzenie wśród naszych klientów. N
JAREK ZAMBRZYCKI, właściciel Rossi.pl: Jestem zaskoczony ideą konkursu. Nie spodziewałem się, że będzie on cieszył się takim zainteresowaniem. Będziemy promować to wydarzenie wśród naszych klientów. Nie byliśmy przekonani, ale zostaliśmy namówieni i... nie żałujemy. Chcemy, by konkurs zwiększył swój zakres.
foto: pd.kalinski
Klaudia Bączek, Brand Communication and PR Coordinator, Kartell by Laufen, Roca Polska Sp. z o.o.: Inicjatywa super, bo promuje marki dobrze zaprojektowane. I super statuetki - promujące dobry design
Klaudia Bączek, Brand Communication and PR Coordinator, Kartell by Laufen, Roca Polska Sp. z o.o.: Inicjatywa super, bo promuje marki dobrze zaprojektowane. I super statuetki - promujące dobry design i dobrych architektów. Myślę, że tego typu imprezy mogą nawet zastąpić w przyszłości targi, bo tu robi się luka na rynku. Taka nagroda to promocja i prestiż - w końcu produkt doceniony został przez ekspertów - liderów opinii.
foto: pd.kalinski
Wojciech Kustosz, z firmy Idea MM, przedstawiciel marki Knoll: „Zestaw finalistów świadczy o tym, że Polacy nauczyli się cenić rzeczy piękne. Nie mieli doświadczenia, więc pokochali legendy o potwierd
Wojciech Kustosz, z firmy Idea MM, przedstawiciela marki Knoll: Zestaw finalistów świadczy o tym, że Polacy nauczyli się cenić rzeczy piękne. Nie mieli doświadczenia, więc pokochali legendy o potwierdzonej wartości. Na zdjęciu: odbierając dyplom z rąk redaktor naczelnej „Dobrego Wnętrza” Małgorzaty Tomczyk
foto: mbrecht
Andrzej Dmoch, prezes DOM BIANCO, przedstawiciel marek Smeg i Faber: Konkurs ma doskonałą formułę, ponieważ wyboru dokonują użytkownicy. To ma dla nas wyjątkową wartość.
Andrzej Dmoch, prezes DOM BIANCO, przedstawiciel marek Smeg i Faber: Konkurs ma doskonałą formułę, ponieważ wyboru dokonują użytkownicy. To ma dla nas wyjątkową wartość.
foto: Joanna Dobkowska-Kubecka
Mariola Faszyńska, z firmy Jacuzzi Europe Spa: Wasza pełna życia akcja wnosi dobrą energię
Mariola Faszyńska, z firmy Jacuzzi Europe Spa: Wasza pełna życia akcja wnosi dobrą energię w rzeczywistość pełną narzekań na kryzys. Wybór Czytelników to najszczersza odpowiedź z rynku. W kolejnej edycji konkursu chcielibyśmy zaproponować inne urządzenia, które stanowią teraz naszą wizytówkę. Na zdjęciu: z redaktor naczelną „Dobrego Wnętrza”, Małgorzatą Tomczyk
foto: mbrecht
Aleksandra Slup-Ostrawska, Bang & Olufsen: Bierzemy udział już w drugiej edycji konkursu Design dla Konesera. To sposób na edukowanie Polaków, jeśli chodzi o światowe wzornictwo. Dzięki takim inicjaty
Aleksandra Slup-Ostrawska, Bang & Olufsen: Bierzemy udział już w drugiej edycji konkursu Design dla Konesera. To sposób na edukowanie Polaków, jeśli chodzi o światowe wzornictwo. Dzięki takim inicjatywom możemy oswoić ludzi z marką, która w Polsce nie jest jeszcze bardzo rozpoznawalna, prawdopodobnie z uwagi na to, iż należy do segmentu produktów z najwyższej półki.
foto: pd.kalinski
Marek Szymański, Director Region Eastern Europe, Franke Polska Sp. z o.o.: Rynek jest trudny, zdominowany przez kwestię ceny. A my chcemy odróżnić się od reszty. Ten konkurs i nagroda dla nas pokazuje
Marek Szymański, Director Region Eastern Europe, Franke Polska Sp. z o.o.: Rynek jest trudny, zdominowany przez kwestię ceny. A my chcemy odróżnić się od reszty. Ten konkurs i nagroda dla nas pokazuje, że nasze zaangażowanie we wzornictwo, funkcjonalność ma sens i przynosi efekty. Nagroda czytelników to szczególna wartość.
foto: pd.kalinski
Kay Winner, firma Dornbracht: Tytuł „Design dla prestiżu” stanowi dla nas potwierdzenie, że jesteśmy na dobrej drodze. Na zdjęciu: z Honoratą Broniowską
Kay Winner, firma Dornbracht: Tytuł „Design dla prestiżu” stanowi dla nas potwierdzenie, że jesteśmy na dobrej drodze. Na zdjęciu: z Honoratą Broniowską
foto: mbrecht
Zamknij reklamę za s.
X
Zamknij reklamę
...