Podczas tworzenia Barcelony Mies Van Der Rohe jako punkt odniesienia przyjął starożytne, nożyczkowate w kształcie, składane krzesło - zgodnie z wierzeniami Egipcjan symbol siły. W starożytnej Grecji reprezentowało tron. Mies Van Der Rohe zaczerpnął kształt i cechy nożyczkowatego krzesła, już bez funkcji składania i zinterpretował je od nowa. I tak w 1929 r. powstał projekt fotela pokazywanego w Barcelonie. Stąd też nazwa mebla. Kolory: konstrukcja stalowa, skóra czarna lub alcantara. Całości dopełnia podnóżek Barcelona oraz stolik.
Podczas tworzenia Barcelony Mies Van Der Rohe jako punkt odniesienia przyjął starożytne, nożyczkowate w kształcie, składane krzesło - zgodnie z wierzeniami Egipcjan symbol siły. W starożytnej Grecji reprezentowało tron. Mies Van Der Rohe zaczerpnął kształt i cechy nożyczkowatego krzesła, już bez funkcji składania i zinterpretował je od nowa. I tak w 1929 r. powstał projekt fotela pokazywanego w Barcelonie. Stąd też nazwa mebla. Kolory: konstrukcja stalowa, skóra czarna lub alcantara. Całości dopełnia podnóżek Barcelona .011 oraz stolik .044
Jeden z najbardziej znanych projektów Le Cobusier, powstał w 1928 r. Dziś cała kolekcja uznana jest za klasyk designu. Konstrukcja jest chromowana, siedzisko tapicerowane w czarnej skórze lub w kilku rodzajach kolorowej oraz w pony w łaty. Kolory: czarna skóra i kilka rodzajów kolorowej. Dodatkowo może występować w pony.
Kanapa wykonana z najwyższej jakości skóry. Różne kolory.
Legenda głosi, iż stolik został zaprojektowany do pokoju gościnnego projektantki. Siostra Eileen Gray uwielbiała jeść przy nim śniadanie. Zaprojektowany w 1927 r. dziś należy do najpopularniejszych stolików na świecie. Możemy postawić go w wielu miejscach. A dzięki regulacji wysokości może pełnić wiele funkcji. Jego lekkość pozwala na przestawianie go z miejsca na miejsce, tam gdzie akurat jest potrzebny. Może być stolikiem na filiżanki kawy, na telefon, lampę, stolikiem przy łóżku, stolikiem śniadaniowym, możemy podnieść jego wysokość, wsunąć w sofę i pracować na laptopie położonym na nim... zastosowań jest wiele. Każdy z nas znajdzie dla niego jego odpowiednie miejsce. Kolory: konstrukcja chromowana, blat szklany, średnica 50 cm, wysokość 62-99 cm.
Jeden z najbardziej znanych projektów Le Cobusier, powstał w 1928 r. Dziś cała kolekcja uznana jest za klasyk designu. Konstrukcja jest chromowana, siedzisko tapicerowane w czarnej skórze lub w kilku rodzajach kolorowej.
Lounge Chair jest jednym z bardziej znanych projektów Charlesa i Ray Eames. Zaprojektowany w 1956 r. jest uznawany za klasykę w historii mebli nowoczesnych. Lounge Chair jest nowoczesną interpretacją tradycyjnych mebli klubowych. Składa się z trzech wyprofilowanych, drewnianych muszelek połączonych za pomocą elastycznych metalowo-gumowych połączeń. Drewniane muszelki wyłożone są dużymi, grubymi i miękkimi skórzanymi poduchami. Krzesło posiada możliwość obracania, a dzięki elastycznym połączeniom drewnianych skorup, dobrze dopasowuje się do potrzeb użytkownika. W zestawie z tym fotelem występuje podnóżek Ottoman oraz stoliczek Stool. Kolory: Lounge Chair występuje w wersji z polerowanego aluminum (polerowane są tylko poziome płaszczyzny podstawy, pionowe ścianki pozostają czarne). Skorupy zrobione z drzewa orzechowego, które może być lakierowane na czarno. Możemy także wybrać drewno palisander. Jedynym materiałem użytym do produkcji poduch jest skóra.
Podczas tworzenia Barcelony Mies Van Der Rohe jako punkt odniesienia przyjął starożytne, nożyczkowate w kształcie, składane krzesło - zgodnie z wierzeniami Egipcjan symbol siły. W starożytnej Grecji reprezentowało tron. Mies Van Der Rohe zaczerpnął kształt i cechy nożyczkowatego krzesła, już bez funkcji składania i zinterpretował je od nowa. I tak w 1929 r. powstał projekt fotela pokazywanego w Barcelonie. Stąd też nazwa mebla.
Panton Chair Classic zostało zaprojektowane przez Vernera Pantona we wczesnych latach 60. Wykonane z pojedynczego odlewu tworzywa. Do produkcji weszło w 1967 r., wygrało wiele konkursów i wzbudziło wielką sensacje. Jeden z pierwszych egzemplarzy tego krzesła znajduje się w Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Nowym Jorku, a samo krzesło zostało uznane klasykiem designu mebli współczesnych. Poza oryginalnym wyglądem i niekwestionowaną użytecznością, posiada jeszcze tę zaletę, iż stojąc wygląda jak rzeźba.
Fotel bujany z podnóżkiem o bardzo nowoczesnej linii. Jest bardzo dekoracyjny, sprawdzi się w wielu wnętrzach domowych i nie tylko. Świetnie się na nim odpoczywa i nie zajmuje dużo miejsca. Fotel 69 x 78 x 65 cm, podnóżek 50 x 46 x 26 cm
Kanapa Softline. Prosta forma pasująca do każdego wnętrza. Bogata paleta kolorystyczna.