Chcąc wesprzeć rozwój nowatorskich koncepcji, powołano do życia konkurs „Future Living Award”. Właśnie po raz drugi nagrodzono najlepsze przyszłościowe pomysły na rozwiązania w aranżacji i projektowaniu przestrzeni mieszkalnej. „Jak będziemy mieszkać i żyć w przyszłości?” – to pytanie nurtowało Wernera von Siemensa już przeszło sto lat temu. Właśnie dlatego stworzył wizję firmy, która „dzięki samodzielnym wynalazkom i dalekowzrocznej przedsiębiorczości przyczyni się do podnoszenia wiedzy i pomyślności ludzkości”. Dzisiaj na całym świecie marka Siemens jednoznacznie kojarzy się z innowacją, zrównoważonym rozwojem i nowoczesnym wzornictwem – jest zawsze blisko potrzeb i marzeń człowieka, wspiera ludzi w ich codziennym życiu. Dlatego Siemens systematycznie wprowadza na rynek nowatorskie sprzęty gos­podarstwa domowego, które wnoszą w nasze życie zmiany, nie naruszając przy tym jego równowagi i harmonii.

opracowanie Małgorzata Tomczyk