W polskim wzornictwie odnotowujemy uhonorowanie Piotra Kuchcińskiego tytułem designera roku 2012 przez Instytut Wzornictwa Przemysłowego. Wydarzeniem roku następnego, które nie mogło umknąć naszej uwadze, jest powołanie do życia przez Marka Cecułę Ćmielów Design Studio. Poinformowaliśmy o tym jako pierwsi. W lutym odwiedziliśmy Paryż, a dokładnie dzielnicę artystów, gdzie mieszka jedna z najsłynniejszych projektantek świata Paola Navone. W Warszawie, w tym samym czasie, wpadliśmy z wizytą do Etgara Kereta w jego jednoosobowym domu w szczelinie.

Wielkanocne śniadanie 2013 podała na naszych łamach Eliza Mórawska, autorka bloga kulinarnego „White Plate” (do stołu nakryła nasza stylistka Eliza Mrozińska). W tym pełnym wrażeń roku mocno zaznaczyły swoją obecność w naszym piśmie kobiety – wielkie projektantki i ich sylwetki zajęły eksponowaną, ostatnią stronę w gazecie. Cykl portretów otworzyła Eileen Gray. Rok 2013 na mediolańskich targach upłynął pod znakiem światła, o czym donieśliśmy, relacjonując Euroluce w tekście o zgrabnym tytule „Co się świeci w Mediolanie”. Już wówczas pojawiły się tak popularne obecnie ażurowe żyrandole, w których klosz jest metalową geometryczną konstrukcją, i również wciąż modne lampy inspirowane origami.

Z końcem lata 2013 udaliśmy się do Hollywood Hills, by spotkać Michaela Bublé w jednym z jego domów. Przy okazji przyjrzeliśmy się, jak mieszkają: Leonardo DiCaprio, Johnny Depp, Seal i książę Harry. W Polsce do własnych domów, przez siebie zaprojektowanych, zaprosiły nas architektka wnętrz Ola Wołczyk-Perłak i architektka Małgorzata Sadowska-Sobczyk.

Na początku roku 2014 trendy przepowiadali dla nas m.in. Oskar Zięta i Adam Pulwicki. Eksperci wieścili hedonizm, synergię inżynierii i designu, prymat mądrości i skromności w projektowaniu. Ich prognozy się sprawdziły. Zgodnie z nimi w roku 2014 żyliśmy pomiędzy światem cyfrowym a marzeniem o ucieczce do korzeni cywilizacji manifestowanym w modzie i wzornictwie poprzez nurt etno. Rok 2014 był dla „Dobrego Wnętrza” kluczowy. Pismo przeszło relaunch – zmieniły się logo, szata graficzna, powstały nowe rubryki. W zbliżonym kształcie graficznym ukazujemy się do dziś, choć wciąż modyfikowanym i wzbogacanym, podobnie jak treść magazynu.