Niezwykła toaleta myjąca. Sama się czyści, odkamienia, filtruje zapachy
Toaleta myjąca Cleanet Riva, choć z wyglądu przypomina standardowy sedes, wyznacza nowe standardy w przestrzeni łazienkowej. Elegancki minimalistyczny design skrywa bowiem najnowocześniejsze rozwiązania techniczne, które służą higienie osobistej zdecydowanie lepiej niż tradycyjny bidet.
Autor: Roca, materiały prasowe
Urządzenie wygląda jak klasyczna miska WC, jednak w estetycznym korpusie ceramicznym ukryte są technologiczne nowinki. Na uwagę zasługują przede wszystkim: oczyszczanie termiczne wewnętrznych instalacji transportujących wodę oraz zintegrowany system odkamieniania, funkcja opłukiwania dyszy przed i po każdym użyciu oraz automatyczne oczyszczanie powietrza z wykorzystaniem filtra węglowego.
Projekt wyróżnia przede wszystkim łatwość utrzymania higieny, a uniwersalny design pasuje do każdej łazienki, bez względu na styl, w jakim jest zaprojektowana. Dodatkowo, urządzenie jest łatwe w montażu i demontażu, odznacza się też niskim zużyciem energii.
Dzięki przemyślanej koncepcji toaletę Cleanet Riva można obsługiwać na dwa sposoby. Podczas codziennego użytkowania można z łatwością obsługiwać toaletę za pomocą pokrętła ze stali nierdzewnej, natomiast w razie potrzeby użytkownik ma do dyspozycji pilot z ekranem dotykowym, pozwalający na zmianę ustawień.
Toaleta myjąca. Luksus i higiena
W świecie, w którym telefony komórkowe łączą nas z dowolnego zakątka świata, zegarki dbają o zdrowie, a po ulicach jeżdżą elektryczne samochody, również łazienka staje się miejscem inteligentnym. Coraz więcej rozwiązań łazienkowych wyposażonych jest w technologie zmieniające jakość życia. Jednocześnie klienci, poszukując innowacji, stawiają na minimalizm — kwintesencję elegancji i stylu. Laufen od lat łączy ekskluzywny design z nowatorskimi technologiami, wyznaczając nowe standardy w projektowaniu przestrzeni łazienkowej. Jednym z takich rozwiązań jest łatwa w obsłudze, intuicyjna toaleta myjąca Cleanet Riva — perfekcyjne połączenie luksusu, minimalistycznego wzornictwa i idealnej higieny.
Joanna Dec-Galuk
dyrektor marketingu Roca Polska, www.laufen.pl