Kolorowa Polska to najnowsza akcja reklamowa marki Dekoral Fashion. Jej celem jest zbadanie kolorystycznych preferencji Polaków. Dane będą zbierane nie tylko w internecie, ale także na ulicach polskich miast. Pozyskane informacje będą automatycznie publikowane na stronie www.KolorowaPolska.pl. Już wkrótce dowiemy się jaki jest ulubiony kolor Polaków!

Kolorowa Polska: badamy kolorystyczne preferencje Polaków

Akcja Kolorowa Polska obejmuje także kampanię bannerową w internecie. Tutaj, pierwsze skrzypce będą grali internauci, którzy klikając w odpowiedni kolor banneru, zostaną przekierowani na stronę akcji, która wyświetli się w wybranym przez nich kolorze. Użytkownik będzie miał do wyboru 3744 bannerów w różnej kolorystyce! Podczas akcji Kolorowa Polska  rejestrowana będzie ilość kliknięć w poszczególne bannery , a także dane demograficzne pobierane za pomocą Facebooka za zgodą użytkowników. Na stronie będzie dostępna również ankieta, w której będą zbierane szczegółowe dane na temat preferencji kolorystycznych Polaków. Całej akcji towarzyszy konkurs, w którym główną nagrodą jest iPhone C w ulubionym kolorze.

Fanów designu, aranżacji wnętrz i kolorów zapraszamy na fanpage marki Dekoral Fashion na Facebooku: www.facebook.com/DekoralFashion.

Współpraca agencji Biuro Podróży Reklamy z marką Dekoral Fashion jest efektem zwycięstwa agencji w przetargu na obsługę marki w roku 2014 w digitalu. Firma PPG Deco podjęła także współpracę z agencją w zakresie reklamy marki Bondex (projekt: www.LubieDrewno.pl oraz www.facebook.com/LubieDrewnoPL ).