Szwedzkie podejście do projektowania stawia człowieka w centrum uwagi. Oznacza to, że urządzenia marki Electrolux tworzone są w taki sposób, aby korzystanie z nich było intuicyjne, nie wymagało wysiłku, dawało więcej przyjemności i możliwości, pozwalało na odkrywanie smaków i przeżywanie nowych doświadczeń kulinarnych.

Marka wybiera materiały najwyższej jakości, funkcjonalne i z troską o to, by miały jak najmniejsze oddziaływanie na środowisko. Dba również o to, aby proponowane rozwiązania wspierały codzienne życie użytkowników, pozwalając im i ich najbliższym osiągać więcej oraz w sposób bardziej zrównoważony. Stąd też pomysł na konkurs związany z tymi ważnymi wartościami.

Zaprojektuj plakat

Zaprojektuj plakat pokazujący, czym są szwedzkość i szwedzkie wartości oraz wyjaśniający hasło „For better living from Sweden”. Na zwycięzców czekają cenne nagrody pieniężne: 10 tys. zł (I nagroda), 6 tys. zł (II nagroda) oraz 2 tys. zł (II nagroda), a także udział w kampanii outdoorowej.

Jak wziąć udział w konkursie?

Stwórz pracę na zadany temat, czyli „For better living from Sweden”, a następnie zgłoś się przez formularz na stronie www.fromsweden.pl.

Gorąco zachęcamy!