Dyrektor zarządzająca Ewa P. Porębska, redaktorki naczelne tytułów: M jak Mieszkanie i Urzadzamy.pl – Agnieszka Gruszczyńska-Hyc, Moje Mieszkanie – Dorota Jaworska oraz Dobre Wnętrze – Iwona Ławecka-Marczewska oraz przedstawiciele Biura Reklamy wybrali miejsce nieprzypadkowe: warszawskie bulwary nad Wisłą, od niedawna rewitalizowane i już nagradzane za znakomite rozwiązania przestrzeni miejskiej, od dwóch lat zarządzane przez naszą grupę.

W nowoczesnym pawilonie Przystanek Sztuka gości przywitał Andrzej Tuzinowski, dyrektor handlowy Biura Reklamy. Wspomagała go Marta Niwińska, dyrektor handlowy Segmentu Budowa i Wnętrza. Po multimedialnej prezentacji tytułów zaprosiliśmy zebranych na krótki spacer skąpanymi w słońcu bulwarami. Położone po zachodniej stronie Wisły, otwierają wspaniałe widoki na unikatowy w skali europejskiej dziki prawy brzeg rzeki, z bujną roślinnością, lecz także ze złocistymi piaszczystymi plażami, zawsze pełnymi wypoczywających warszawiaków. Stamtąd zeszliśmy na pokład barki Kurier, gdzie czekał apetyczny lunch z restauracji Foccacia i efektowny pokaz sommeliera Tomasza Siennickiego, połączony z degustacją win z piwniczki Hotelu Bellotto.

Bezpośrednie spotkanie sprzyjało rozmowom o ewolucji rynku nieruchomości i wyposażenia domów oraz o zmianach na rynku mediów wnętrzarskich, na którym nasza grupa odgrywa rolę lidera. Z przyjemnością obserwujemy wzrost świadomości odbiorców naszych tytułów. Chętnie zaglądamy do polskich mieszkań, zmieniających się wyraźnie na korzyść. To wszystko skłoniło nas do pełnych optymizmu zapatrywań na przyszłość, odzwierciedlonych m.in. w naszych planach wydawniczych na kolejny rok i strategiach reklamowych naszych Partnerów.

Lunchtime na bulwarach, zorganizowany przez Dział Marketingu Wnętrz z dyrektor Anną Wróblewską, był znakomitą okazją nie tylko do poznania siły marek wnętrzarskich Grupy ZPR Media, także do zarysowania nowych pól współpracy.