Między 12 a 15 marca na Targach Home Decor 2019 w Poznaniu spotkają się wszyscy, którzy profesjonalnie zajmują się wnętrzami. – Chcemy stworzyć naszym klientom przestrzeń do spotkania, rozmowy, pokazania i poznania oferty. Możliwość bezpośredniego kontaktu z twórcami czy dystrybutorami nawet w czasach rozwijającego się handlu internetowego ma niepodważalną wartość – podkreśla dyrektor targów Natalia Tarachowicz. – Koncentrujemy się wokół czterech grup branżowych: dekoracji, tekstyliów, oświetlenia oraz wyposażenia kuchni i łazienki – dodaje.

Home Decor, Meble Polska i Arena Design

Podobnie jak w latach poprzednich poznańskim targom wnętrz towarzyszą targi Meble Polska 2019 – największe w kraju spotkanie branży meblowej, rokrocznie odwiedzane przez kilkanaście tysięcy kupców meblowych i projektantów wnętrz z Polski i Europy – oraz Arena Design – wydarzenie poświęcone szeroko rozumianemu wzornictwu przemysłowemu. Cztery dni dla wnętrz i wzornictwa – takim wspólnym mianownikiem można określić ten marcowy blok targów, który zajmie 12 pawilonów o łącznej powierzchni ponad 60.000 mkw.

Trendy we wnętrzach okiem blogerów

Jednym z hitów ekspozycji będzie Bloggers Zone. To inicjatywa grupy pięciu blogerek wnętrzarskich i projektantek wnętrz, które przy współpracy z wystawcami – wykorzystując własną kreatywność i znajomość trendów – zaaranżują specjalną przestrzeń na ekspozycji targów HOME DECOR. Blogerki wykorzystają meble i dodatki z oferty wystawców Arena Design, Home Decor i Meble Polska. W tegorocznej edycji do kreowania Bloggers Zone zostały zaproszone marki, liderzy z swoich dziedzinach. Tym samym powstanie ciekawa przestrzeń, pełna inspiracji i pomysłów na aranżację wnętrz. Tworzenie ekspozycji odbędzie się 12 marca. Aranżacje będzie można zobaczyć przez cały okres trwania targów.

Program Home Decor 2019: program

Ofertę targów wzbogaca program towarzyszący – prawie 50 merytorycznych wystąpień i szkoleń poświęconych najnowszym trendom wnętrzarskim i oryginalnemu wzornictwu. Gwiazdami tegorocznej edycji są: Massproductions – szwedzko-brytyjski duet, zafascynowany estetycznym wymiarem optymalizacji procesu produkcji, berlińskie studio Geckeler Michels, łączące innowacyjny, wysmakowany minimalizm z niebywałą dbałością o detal oraz Alexander Taylor – Anglik, u którego produkty zamawiał sam Alexander McQueen.

Jednym z ekspertów na scenie głównej będzie Marek Borowiński, prowadzącym programy: „Sklepowe Rewolucje” i „Shop Doctor”. Autor licznych publikacji z dziedziny visual merchandisingu i psychologii kolorów opowie na targach, jak zmieniło się postrzeganie designu pod wpływem mediów społecznościowych, poruszy temat storytellingu w designie, czyli budowania historii o produkcie i marce, a także przybliży zagadnienia transformacji koloru jako jednego z trendów we współczesnym designie.

Z kolei Dagmara Jakubczak, autorka  FORelements.pl, witryny poświęconej designowi w bardzo szerokim ujęciu – od wzornictwa przez wnętrza, architekturę, modę i fotografię po sztukę – przygotowała prelekcje pod hasłem: „Trendy. Czy to wiedza tylko dla specjalistów i jak je interpretować na co dzień” oraz  „Dom zgodny z trendami, czyli jaki?”.

Maciej Zień na Home Decor 2019

Branża wnętrzarska i modowa coraz częściej się przeplatają, czego efektem są znakomite elementy wystroju wnętrz, jak meble, tkaniny dekoracyjne czy dywany. Maciej Zień, czołowy polski projektant mody, od 2009 roku odważnie wkroczył w świat designu, pokazując, że moda może łączyć się z aranżacją wnętrz. Od tego czasu tworzy wnętrza szyte na miarę pod nazwą Zień Home, a jego projekty dowodzą, że elegancja idzie w parze z funkcjonalnością. Podczas targów Home Decor 2019 zapraszamy na prelekcję Macieja Zienia pod hasłem „Moda wkracza do wnętrz”.

Więcej informacji na www.homedecor.pl